ADfel.ro

Servicii de Copywriting SEO si Brand Content

Continutul site-ului tau este vital!

Continutul site-ului tau trebuie sa vorbeasca despre afacerea ta!

Solicita servicii de copywriting seo si profita de unul dintre cele mai bune servicii de brand content.

Consultanta SEO Mai multi clienti fericiti

Consultanta SEO
Mai multi clienti fericiti

Preturi SEO Accesibile Plan Start-Up

Preturi SEO Accesibile
Plan Start-Up

Servicii SEO clienti B2B si B2C

Servicii SEO clienti
B2B si B2C

Suntem vocea clientilor in mediul online

Copywriting Continut Site

"Informatia de calitate si utila transmisa intr-o maniera contextuala relevanta, cu scopul de a crea emotie sau implicare poate fi servita utilizatorilor sub diverse forme de continut text, imagini, video, audio si prezentari." - Heidi Cohen

Brand Content

Pentru cei ce isi doresc mai mult exista Brand Content Writeri, care creaza noi experiente pentru consumatori.

Articole Bloguri

Acestea incurajeaza audienta si potentialii vizitatori sa petreaca mai mult timp pe site-ul tau, si este o modalitate buna de a crea link-uri interne.

Articole SEO

Actualizeaza des continutul site-ului tau, mentine-l proaspat, iar atunci cand utilizatorii apreciaza continutul tau, Google te va rasplati cu pozitii mai bune in SERP.

Redactare Advertoriale

Advertorialele au o importanta deosebita in cresterea brand awareness-ul si a autoritatii oricarui site.

Comunicate de presa

Comunicatele reprezinta una dintre cele mai vehi modalitati de a transmite mesajele publicitare sau informatii oficiale. Este recomandat ca acestea sa fie transmise sub o forma informativa, valoroasa si usor de inteles pentru oricine.

De ce este important continutul scris in mediul online?

O actualizare constanta si de inalta calitate a blogului ramane modalitatea ideala de a conduce traficul si de a-ti creste brandul. Atunci cand un blog este gestionat bine, acesta mareste potentialul de a creste traficul si publicul tinta. Google iubeste un blogurile, actualizate frecvent, si recompenseaza continut bun cu o clasare mai buna a site-ului in motorul de cautare.

Blogging-ul este, de asemenea, modul perfect de a stabili o voce pentru un brand, devenind astfel recunoscut clientilor si mareste fidelizarea acestora.

Brand Content

Brand content-ul este un mix de marketing intre content marketing si optimizare continut. Atunci cand spre exemplu doresti sa transmiti un mesaj publicului tau tinta pe site-uri de nisa, de calitate, ai pretentia ca acesta sa fie interesant si captivant, si prezentat intr- forma agreabila.

Totodata, ar fi bine ca acest articol sa fie creat printr-o strategie de marketing pentru continutul orientat spre client si sa reprezinte vocea brand-ului tau.

De asemenea, este important ca mesajele sa fie autentice, naturale, credibile si cat mai accesibile, in sensul sa fie optimizate pentru a capta cat mai mult trafic, fara niciun fel de „click bait”.

Este bine sa stii ca de cele mai multe ori brand-contentul se creaza in jurul unor situatii sau persoane cu care audienta simpatizeaza si cu care rezoneaza.

Copywriting Continut Site

Indiferent ca pagina ta web este un blog, un site de prezentare sau un eCommerce, va tine cont de urmatoarele criterii:

Aflam ce isi doreste audienta ta sa gaseasca si le oferim solutia. Ne gandim la cuvintele pe care un utilizator le-ar putea cauta pentru a gasi raspunsurile in continutul site-ului tau. Utilizatorii care stiu mai multe despre subiectul de interes, ar putea folosi mai mult diferite cuvinte cheie, in cautarea pe Google, decat cineva care este nou si incearca sa ajunga la subiect.

Ne asiguram ca ai continut interesant si util.
Crearea unui continut convingator si util va poate influenta site-ul mai mult decat oricare dintre ceilalti factori SEO. Utilizatorii recunosc un continut bun atunci cand il vad si probabil vor dori sa impartaseasca cu alti utilizatori continutul acestuia. Distribuirea de continut a unei pagini web ar putea fi facuta, spre exemplu, prin postări pe blog, servicii media sociale, e-mail, forumuri sau alte mijloace.

Articole Bloguri

Exista statistici ca un blog pe site-ul tau imbunatateste pozitia in SERP, respeciv pozitia ta in rezultatele Google de pana la peste 400%! Blogurile obisnuite, cu continut de inalta calitate imbunatatesc pozitia lor in Google chiar si mai mult.

Cu ajutorul articolelor de blog audienta ta va afla ca oferi continut util, distractiv si unic distribuit pe diferite platforme de socializare, ceea ce le permite acestora sa se implice si sa iti ofere la randul lor impresiile.

Articolele de blog sunt foarte utile pentru crearea link-urilor interne, ii incurajeaza pe clienti si pe cititori sa petreaca mai mult timp pe site-ul tau, iar atunci cand utilizatorii il gasesc interesant si valoros, va fi apreciat si de Google.
Articolele de blog sunt cel mai intuitiv si logic mod pentru a transmite mesajele tale catre audienta, indiferent daca acestea conduc la alte articole, servicii sau produse.

Creare si publicare Articole SEO

Cu cat mai frecvent actualizezi continutul site-ului tau si il mentii proaspat cu ajutorul articolelor SEO, cu atat vei avea mai multe oportunitati de a consolida pozitia in rezultatele Google, iar site-ul sa fie indexat mai rapid de acesta.

Google utilizeaza crawlerele („agenti” sau „boti”) de pagini web care se bazeaza pe algoritmi pentru a indexa cat mai multe dintre site-urile existente. Aceste crawlere clasifica diferit site-urile, bazandu-se pe o varietate de factori.

Articolele SEO determina Google sa acceseaze cu agentii sai in mod regulat site-ul tau pentru a cauta conținut nou. Chiar daca nu postezi continut nou, motorul de cautare va accesa cu botii sai pagina respectiva, dar atunci cand descopera frecventa postarilor articolelor de buna calitate, iti vor creste considerabil sansele de a te clasifica mai bine in rezultatele Google pentru termenii de interes.

Totodata, articolele SEO se folosesc adesea la crearea si publicarea advertorialelor sau a comunicatelor de presa, creand astfel linkuri catre site-ul tau.

Redactare si publicare Advertoriale

Adevertorialul este forma adverstising printr-un editorial digital. De cele mai multe ori acesta imbraca forma unui material publicitar publicat, cu scopul de a crea brand awareness-ului, respectiv cresterea vizibilitatii unui brand si a vanzarilor. Cu toate acestea, trebuie mentionat ca acesta forma de publicitate online este mai putin intruziva decat tipurile de reclame standard, precum spot-urile publicitare TV sau din radio, bannerele stradale sau paginile publicitare publicate in ziare si reviste.

Scopul unui advertorial este de a aduce o valoare in plus audientei, iar atunci cand campaniile de advertoriale sunt eficiente, fiind concepute strategic pentru a crea interactiunea brandului cu audienta specifica, Google rasplateste site-ul care primeste link-ul din cadrul articolului.

Totodata, motorul de cautare Google va indexa advertorialele, cu ajutorul agentilor sai, care fac referire la serviciile, produsele sau continutul site-ului tau, ceea ce va creste relevanta acestuia in afisari, cand respectivii termeni sunt cautati de utilizatorii online.

De asemenea, un advertorial SEO este un articol seo ce are ca scop obtinerea de linkuri din pagini web cu influenta cat mai buna pentru site-ul tau, care beneficiaza de campania de optimizare.

Scopul principal al advertorialelor este de a crea, a mari brand awareness-ul si implicit de a creste traficul catre un anumit site pentru imbunatatirea pozitiilor din SERP.

Redactare si publicare Comunicate de presa

Comunicatele de presa reprezinta practica de a contribui cu o postare pe blogul unei alte persoane sau site-ul altei entitati web, cu scopul de a construi relatii, vizibilitate, autoritate, legaturi intre oameni si nu in ultimul rand link-urile, inca foarte importante pentru cresterea poztiilor cuvintelor cheie.

Chiar daca linkurile nu mai sunt principalul factor de crestere in SERP, acestea sunt inca un factor de prim rang in algoritmii Google, iar comunicatele de presa, pentru clientii serviciilor SEO, ofera oportunitatea de crea aceste legaturi cu o alta pagina web, bineinteles pe langa celelalte considerente de marketing.

Cu cat contribui mai mult la continut online prin intermediul comunicatelor de presa, cu atat mai multa autoritate si tractiune castigi, iar acest lucru conduce, la un moment dat, la sporirea numarului de vizitatori, precum si la castigarea de linkuri de calitate catre site-ul tau.

Este indicat, ca mesajele pe care comunicatele de presa le transmit, sa fie informative, valoroase si usor de inteles pentru toata lumea, iar aceste aspecte sunt valabile pentru orice fel de articolele seo sau mai putin optimizate.

Doresti mai mult decat copywriting?

Cand doresti continut care sa vorbeasca despre ceea ce oferi, ne poti oricand contacta pentru servicii de Copywriting SEO si Brand Content.

Scroll to Top