ADfel.ro

AD Fel

Incepatori sau Specialisti SEO cu totii trebuie sa gasim raspunsurile pe care le cautam!

Resurse SEO si Ghiduri Google Oficiale

SEO in General

Majoritatea oamenilor inteleg optimizarea pentru motoarele de cautare sau SEO ca o modalitate de a creste traficul organic pe site-ul lor. O mai buna intelegere a SEO este procesul de optimizare a continutului tau pentru a fi mai usor de gasit de catre potentialii vizitatori care cauta informatiile pe care le-ai publicat sau serviciul pe care il oferi.

In continuare vei putea gasi o serie de resurse de care te poti folosi atunci cand cauti raspunsuri pentru problemele pe care le intampini.

Ce este SEO?

SEO este un acronim pentru „optimizarea pentru motorul de cautare”. Decizia de a angaja un specialist SEO este o una importanta care poate avea potentialul de a imbunatati site-ului dvs. si poate economisi timp, dar exista, de asemenea, riscul ca acesta sa sufere un prejudiciu si sa ii fie afectata reputatia. Asigurati-va ca cercetati atat potentialele avantaje, cat si prejudiciile pe care efectele unui SEO iresponsabil le poate avea site-ul dvs.

– Urmeaza linkul alaturat pentru a afla ce spune Google despre SEO.

Pentru cine este potrivit un ghid SEO?

Daca detii, gestionezi, valorifici sau promovezi continut online prin intermediul Cautarii in Google, acest ghid este destinat pentru tine. S-ar putea sa fii proprietarul unei afaceri in crestere si infloritoare, webmasterul care are in control o sumedenie de site-uri, specialistul SEO dintr-o agentie SEO sau un temerar SEO, pasionat de mecanismele cautarii pe Google: acest ghid este destinat pentru tine. Daca esti interesat sa ai o imagine de ansamblu completa a principiilor SEO in conformitate cu cele mai bune practici, esti intr-adevar in locul potrivit. Acest ghid nu iti va oferi secrete care sa-ti pozitioneze automat site-ul in top-ul cautarilor pe Google, dar urmand cele mai bune practici enumerate mai jos, iti va fi mai usor ca motoarele de cautare sa acceseze cu crawlere, sa indexeze si sa inteleaga continutul tau.

– Urmeaza linkul alaturat pentru a afla cele mai bune practici de SEO.

Ghid pentru detinatorii si administratorii paginilor web

Daca umezi regulile generale alaturate, Google te va ajuta sa gasesti, sa indexezi si sa cresti pozitiile site-ului tau in SERP. Acesta te incurajeaza sa acorzi o atentie deosebita „Ghidului de calitate”, care descrie unele dintre practicile interzise care pot conduce la penalizarea integrala a site-ului din indexul Google sau poate fi afectat de un algoritm sau de penalizare manuala. Daca un site a fost afectat de o penalizare manuala, atunci este posibil ca acesta sa nu mai apara in SERP sau pe niciunul dintre motoarele de cautare partenere ale Google.

– Urmeaza linkul alaturat pentru a afla mai multe despre Ghidu de calitate, Principiile de baza si indicatii specifice.

Comunitatea Webmaster pentru Google Search Console (GSC)

GSC este un serviciu gratuit oferit de Google, care te ajuta sa monitorizezi, sa intret si sa repari erorile  prezentate de site-ul tau pentru a avea pozitionari mai bune in rezultatele cautarilor in Google. Crearea si validarea unui cont in Consola de cautare a Google nu este necesara pentru a putea avea  rezultate in SERP, dar GSC te va ajuta sa intelegi mai bine si sa imbunatatesti modul in care Google vede site-ul tau.

– Urmeaza linkul alaturat daca doresti asistenta din partea webmasterilor.

Crawlerii Google (agenti utilizatori)

„Crawler” este un termen generic pentru program (precum ar fi un robot sau un spider) folosit adesea pentru a descoperi si scana automat site-urile urmand linkurile dintr-o pagina web in alta. Crawler-ul principal al lui Google este numit Googlebot.

– Urmeaza linkul alaturat daca doresti sa vezi tabelul despre crawlerele uzuale ale Google si despre cum ar trebui sa fie acestia specificati in robots.txt si directivele HTTP Robots Tag.

Specificatii Robots.txt

Urmeaza linkul alaturat daca vrei sa afli ce este documentul robots.txt, la ce foloseste acesta, bunele practici si exemple de directive din continutul sau. Totodata, in acest mod ai posibilitatea sa fii la curent cu ultimile schimbari referitoare la acesta.

Indicatiile Google referitoare la Rel=canonical (Canonical Tags)

Daca ai o singura pagina accesibila prin mai multe URL-uri sau pagini diferite, care au continut similar, Google le va vedea ca versiuni duplicate.
Din acest motiv este bine ca tu sa ii setezi o versiune consolidata – canonical, astfel incat agentii Google sa acceseze mai rapid si mai frecvent url-ul indicat.

In situatia in care nu stabilesti versiunea de URL canonical, vei lasa ca aceasta decizie sa fie luata de catre motorul de cautare.

Afla mai multe detalii accesand link-ul alaturat.

Indicatiile Google referitoare la Rel=canonical (Canonical Tags)

Google face eforturi pentru a intelege continutul unei pagini. Daca doresti sa devii unul dintre prietenii lui poti include datele structurate in pagina („Rich Snippets & Structured Data”).

Datele structurate in pagina reprezinta un format standardizat, care pune la dispozitia Google, de informatii despre o pagina si il ajuta sa clasifice continutul acesteia.

Schema.org este o activitate de colaborare a comunitatii, cu scopul de a crea, intretine si promova scheme pentru date structurate pe internet, pe site-uri, in ​​mesaje de e-mail etc.

Schema a fost inventata si dezvoltata cu ajutorul Google, Microsoft, Yahoo si Yandex, iar versiunile acesteia sunt dezvoltate de comunitatea webmasterilor.

Ai ajuns la capatul listei si nu gasesti raspunsul problemei tale printre ghidurile de mai sus?

Contacteaza-ne si ne vom stradui sa iti oferim solutia cea mai simpla si rapida.

Scroll to Top