Servicii Optimizare SEO Site-uri in Google

In prezent optimizarea unui site pentru a fi vizibil in Google nu mai este optionala. Realitate este ca in fiecare an piata online din Romania se dezvolta intr-un ritm ametitor.

Continutul online tau trebuie sa vorbeasca despre afacerea ta!

Prezenta online este vitala pentru prosperitatea multor companii, iar serviciile de optimizare SEO pentru vizibilitate in Google sunt intr-adevar o necesitate si nicidecum o extravaganta. In acest mod, site-ul tau va deveni popular si mai usor de utilizat prin diverse tehnici de marketing digital si strategii.

Lasa-ne un mesaj detaliat, daca doresti servicii de optimizare pentru site-ul tau.

Consultanta SEO Mai multi clienti fericiti

Consultanta SEO
Mai multi clienti fericiti

Preturi SEO Accesibile Plan Start-Up

Preturi SEO Accesibile
Plan Start-Up

Servicii SEO clienti B2B si B2C

Servicii SEO clienti
B2B si B2C

Ce iti poate oferi ADfel prin serviciile de optimizare SEO pentru o mai buna vizibilitate a site-ului in Google?

Studiu cuvinte cheie

Indiferent daca site-ul tau este un blog personal sau un E-Commerce, cercetarea cuvintelor cheie este o etapa foarte importanta, iar aceasta este viitoarea baza pe care se va construi si optimiza un site.

Audit SEO On Page si Continut

Un audit seo on page va releva eventuale probleme care impiedica site-ul sa creasca pozitiile cuvintelor cheie in Google. Continutul site-ului este important pentru relevanta cautarilor efectuate de utilizatori. Printr-un audit seo se poate stabili o strategie de optimizare pentru indeplinirea obiectivelor si depasirea competitiei.

Recomandari SEO Tehnic

Se identifica eventuale probleme care impiedica site-ul sa performeze pe cuvintele cheie de interes si procedeaza la recomandari catre programator pentru rezolvarea acestora. De asemenea, se pot implementa o strategie tehnica pentru o structura curata, bine delimitata si fara continut mixt sau comun.

Audit SEO Off Page

Cu toate ca in ultima perioada importanta linkurilor externe a mai scazut, profilul de linkuri este unul dintre cei mai importanti factori care influenteaza rezultatele site-ului tau in Google. Site-ul tau poate fi optimizat SEO off page atat prin incurajarea castigarii de noi link-uri, dar si de excluderea acelora daunatoare, utilizand actiunea de disavow.

Recomandari UX versiune mobila si desktop

Optimizarea UX este din ce in ce mai importanta in prezent pentru ca Google stie cand un utilizator este multumit de site-ul pe care il viziteaza. Probabil si tie iti place sa iti petreci timpul pe un site usor intuitiv, care iti usureaza alegerile si te ghideaza spre ceea ce intentionai sa gasesti.

Analiza SEO competitie

Optimizare On Page

Optimizare Link-uri interne

Optimizare Imagini

Optimizare Youtube Video

Optimizare Google My Business

Strategie SEO Locala si Nationala

Strategie content writing si linkuri interne

Redactare Advertoriale si Articole blog

Raportare Lunara

  • Studiu cuvinte cheie
  • Audit SEO On Page si Continut
  • Recomandari SEO Tehnic
  • Audit SEO Off Page
  • Recomandari UX

optimizare seo studiu cuvinte cheie

Studiu cuvinte cheie. In functie de stadiul optimizarii seo in care se afla site-ul tau, de produsele si serviciile pe care doresti sa le oferi, specialistii seo ADfel vor cauta si selectiona cuvintele cheie potrivite pentru ca tu sa poti avea rezultate bune inca de la inceput, fara sa fii nevoit sa astepti perioade indelungate fara conversii.

Pe masura ce compania ta se dezvolta in mediul online, ne putem orienta catre cuvinte cheie mai dificile de crescut in SERP, asigurand in acest mod dominatia site-ului tau in nisa de interes.

Prin studiul acestor cuvinte cheie si implementarea lor prin optimizarea site-ului pentru Google ne asiguram ca pagina ta web va primi trafic relevant, care sa genereze cat mai multe conversii.

De cele mai multe, selectarea cuvintelor cheie potrivite este o activitate care necesita mare atentie pentru ca in final acestea reprezinta scheletul oricarui site, iar structura acestuia este deosebit de importanta.

Exista diferite moduri de a identifica intentia utilizatorilor online prin cuvintele cheie cautate. Spre exemplu, pentru un site de E-Commerce, explorarea cuvintelor cheie iti poate arata intentia utilizatorilor, care iti ofera date despre cautarile specifice. Acestea la randul lor te pot ajuta sa-ti raspunzi la intrebari precum:

  • Ce cauta un utilizator pe Google?
  • Cati utilizatori cauta un produs sau serviciu?
  • In ce format cauta acea informatie? Este termenul cautat informational sau tranzactional?

De asemenea, prin optimizarea SEO a site-ului, aceste cuvinte cercetate te pot ajuta sa identifici acei termeni care sunt folositi la:

  • Navigarea spre un site, cand utilizatorii cauta un anumit site;
  • Cautarea unei informatii, atunci cand utilizatorii au nevoie de un anumit raspuns la o intrebare;
  • Cercetare, cand utilizatorii cauta informatii despre produse sau servicii, care ar putea conduce la o tranzactie, si
  • Tranzactionali, atunci cand utilizatorii sunt determinati sa cumpere, iar toate elementele de marketing de pe pagina ta web intrunesc conditiile de satisfactie ale acestora.

Audit SEO On Page si Continut

Un Audit SEO este o analiza cuprinzatoare a site-ului, care te ajuta sa evaluezi performanta curenta a acestuia si fiecare pagina in parte. Spre exemplu, un audit SEO este util specialistilor sa evalueze daca site-ul tau atinge factorii de influentare ai SERP-ului, iar in urma optimizari seo site-ul tau poate castiga linkuri din partea altor site-uri cu reputatie buna.

Un audit SEO ADfel contine următoarele opt componente:

  • Analiza SEO a cuvintelor cheie si optimizarea paginilor relevante pentru acestea: acest audit ne ajuta sa determinam modul in care Google interpreteaza site-ul pe baza continutului furnizat.
  • Analiza vitezei de incarcare a site-ului: acest audit seo evalueaza viteza site-ului si se procedeaza la recomandarea modalitatilor de imbunatatire a acestuia.
  • Analiza elementelor de marketing, spre exemplu elemente care capteaza atentia utilizatorilor, butoane de adaugare in cos sau chiar butoanele de partajare in conturile sociale. Aceasta analiza te ajuta ne ajuta sa stabilim daca vizitatorul are o “calatorie” ghidata pe site sau daca este haotica, ori daca icoanele sociale permit interactionarea si distribuirea continutului in mediul online.
  • Analiza continutului duplicat: aceasta analiza ne ajuta sa stabilim daca exista mai multe versiuni ale unei pagini web indexate de Google si procedam la solutionarea acestei probleme serioase.
  • Analiza auditului de continut: această analiza ne ajuta sa determinam gradul de optimizare SEO pe site si daca fiecare dintre paginile site-ului are optimizate meta titlurile, meta descrierile, meta cuvinte cheie, relevanta acestora, adrese URL prietenoase pentru SEO si utilizatori, etichete, filtre si alte atribute, care influenteaza stadiul optimizarii.

Prin efectuarea unui audit SEO, poti determina slabiciunile actuale are neoptimizarii SEO. Un audit SEO te ajuta sa identifici de ce o pagina din site-ul tau nu are performantele pe care le astepti. De exemplu, in urma unei analize putem descoperi ca nu este optimizat meta titlul sau meta descrierea ori includerea cuvinte cheie relevante in acestea. De asemenea, putem descoperi ca ai continut duplicat pe site, iar Google nu va lua in considerare pagina ta, sau o viteza relativ lenta a site-ului, care determina utilizatorii sa paraseasca pagina chiar pana ca aceasta sa se incarce. Descoperirea acestor probleme este unul dintre primii pasi in implementarea optimizarii SEO si a unei strategii de succes.

Recomandari SEO Tehnic

In urma auditului se pot descoperi diverse probleme, care impiedica site-ul sa urce pe anumiti termeni de interes, sau acesta se poate optimiza mai bine din punct de vedere tehnic. Spre exemplu, un audit poate cuprinde recomandari care privesc:

      • Optimizarea vitezei de incarcare a site-ului, prin imbunatatirea timpului de raspuns a servarului, optimizarea si reducerea marimii imaginilor, fara ca aceasta sa afecteze calitatea, minimalizarea javascriptului si a CSS-ului care blocheaza redarea rapida, limitarea numarului de resurse si solicitari HTTP, politica privind cache-ul browserului, reducerea numarului de redirectionari, daca aceseta sunt prea multe sau eventuale bucle.
      • Optimizarea functionalitatilor si utilitatea elementelor site-ulului prin verificarea variantei de mobil si desktop, URL-uri prietenoase, verificare instalare corecta SSL, setarea preferentiala a protocolului de securitate (HTTPS), configurarea corecta a redirectionarilor 301, in special in timpul sau imediat dupa migrarea unui site, verificarea paginilor pentru a nu exista un atribut care impiedica indexarea, verificarea documentului Robots.txt si a directivelor acestuia, utilizarea corecta a hreflang in special pentru acele site-uri care pun la dispozitia utilizatorilor mai multe limbi.
      • Optimizarea continutului text sau media din punct de vedere tehnic prin verificarea redirectionarilor si inlocuirii acelor link-uri intrerupte (broken links), auditarea linkurilor interne, eliminarea continutului duplicat sau folosirea datelor structurate.

audit off page analiza profil de linkuri

Un Audit SEO al profilului de backlinkuri poate determina daca site-urile care au referinte catre paginile tale web au fost create natural sau nu. Chiar daca in ultima perioada Google a scazut importanta link-urilor, in prezent optimizarea off page asigura dezvoltarea unuia dintre top 3 cei mai importanti factori de influentare a rezultatelor unui site in SERP.

Prin analiza profilului de linkuri vom putea determina competitivitatea site-urilor la nivel de backlinks: Acest audit ne ajuta sa evaluam calitatea acestora si sa comparam rezultatele cu cele ale concurentilor.

Totodata, printr-un audit seo off page vom putea:

  • Analiza linkurile toxice: aceasta analiza ne ajuta sa stabilim daca linkurile catre site-ul tau sunt considerate daunatoare, precum sunt adesea cele create prin forme nenaturale in forumuri, ferme de linkuri sau directoare cu influente nocive;
  • Identificam cele mai puternice linkuri ale competitiei. Un audit SEO off page ne va permite sa descoperim activitatile SEO off page pe care concurentii tai le desfasoara. In acest mod, vei putea cunoaste ce eforturi de optimizare off page ai nevoie pentru a depasi competitia.

Recomandari UX

Experienta utilizatorului (UX) este un factor important de luat in considerare atunci cand doresti optimizarea serioasa a site-ului tau.

Indiferent ca utilizezi si promovarea prin reclame Google ADs, Facebook ADs sau esti multumit cu traficul organic este important ca site-ul tau sa placa utilizatorilor.

UX este experienta interna pe care o persoana o are in timp ce interactioneaza cu fiecare aspect al produselor sau serviciile unei companii.

Este important sa oferi valoare celor carora te adresezi, dar in acelasi timp este la fel de important sa le poti servi un design atractiv cu elemente, care nu ingradesc vizibilitatea si le usureaza navigarea.

In prezent cele mai mari companii apeleaza la firme care se ocupa in mod exclusiv de CRO - Conversion Rate Optimization, iar aceasta optimizare a site-urilor a devenit unul dintre fundamentele celor mai bune practici pentru profesionistii din domeniu, cu scopul de a-si ghida eforturipe in mai multe zone de contact cu utilizatorii online, precum:

  • Cum sa descopere si sa gaseasca un produs sau serviciu mai interesant;
  • Secventa actiunilor pe care le iau acestia in timp ce interactioneaza cu interfata site-ului;
  • Starnirea unui sentiment de emotie si a empatie a acestora fata de produsul sau serviciile propuse, precum si stimularea comportamentului ulterior, care poate fi declansat in timp ce parcurge un traseu in vizita sa pe site;
  • Impresiile pe care acestia le au, ca urmare a interactiunii cu pagina ta web ca un intreg.

Fiecare experienta a utilizatorului pe site conteaza, pentru ca la finalul vizitei acestuia, pe termen scurt, sa se reflecte asupra ratei de respingere mai mici (Bounce Rate), iar pe termen lung, fiecare dintre utilizatori poate lua decizii privind mentiunea brandului tau, distribuirea continutului, serviciului sau a produsului in mediul social sau in privat ori chiar utilizarea ulterioara a site-ului tau, prin fidelizare.

- ADfel Optimizare seo site on page -

  • Analiza SEO competitie
  • Optimizare on page
  • Optimizare link-uri interne
  • Optimizare Imagini
  • Optimizare Youtube Video

Analiza SEO Competitie

Probabil iti cunosti deja competitia, in special marile branduri din domeniu, dar de cele mai multe ori competitia nu se opreste acolo. O analiza SEO a competitiei ne poate ajuta sa:

Evaluam dificultatea cuvintelor cheie. Inainte de a analiza strategii specifice de SEO on page sau off page, este bine sa urmaresti structura paginilor web a competiei, cuvintele cheie pe care acestia le folosesc, precum si gruparea semantica a acestor pagini.

Ne folosim de experienta si tool-uri dedicate pentru a studia competitia si analizam factori specifici, precum: autoritatea domeniului, varsta domeniului, profilul de linkuri, estimam volumul de trafic si semnale sociale.

Dupa cum probabil stii, optimizarea SEO este un proces indelungat, care nu aduce rezultate peste noapte. Din acest motiv este posibil ca acele cuvinte cheie principale, pe care doresti sa fii primul in rezultate sa fie mai mult sau mai putin dificil de crescut. Cu toate acestea, vom studia cuvintele cheie din industria ta, identificam noi cuvinte cheie si termeni de cautare pe care poti avea rezultate rapid, pentru a putea sustine cu eficienta afacerea in mediul online.

Observam cat de des se repeta cuvintele cheie in continutul competitiei, atat on page, cat si off page, analizam TF-IDF si aplicam datele obtinute pentru a depasi competitia. Astfel, putem afla frecventa de publicare a continutului, ce tip de continut publica si ce cuvinte cheie urmaresc.

Profilul de linkuri al competitiei. Una dintre cele mai importante sectiuni ale analizei competitorilor este sa ii gasesti resursele si locurile de unde acestia isi castiga linkurile. In acest mod, vom putea aprecia care dintre aceste linkuri sunt de valoare, ce tip de informatie este buna pentru utilizatorii online si cresterea cuvintelor cheie prin optimizare seo off page.

Analiza structurii site-ului competitorilor si UX. Daca inca nu stiai, Google apreciaza experienta utilizatorilor si este bine ca in timpul optimizarii sa se implementeze elemente vizuale atragatoare de design si o structura usoara pentru navigare. Majoritatea schimbarilor de algoritmi din ultimii ani au avut ca subiect varianta mobila si experienta imbunatatita, incarcarea paginilor mai rapide si bineinteles imbunatatirea rezultatelor in urma cautarilor.

Utilizarea conturilor sociale. Clasicul SEO este marketing digital in adevaratul sens al cuvantului. Pentru rezultate mai bune este recomandat sa beneficiezi de imbinarea clasicelor tehnici de optimizare seo cu implicarea in mediul social, inclusiv managementul reputatiei online, managementul recenziilor primite si evident o atentie sporita in cazul acelor review mai putin pozitive.

Prin monitorizarea competitiei observam ce platforme folosesc, cat de des publica continut nou, care este stilul comunicarii cu utilizatorii online si ce tip de continut obtine un angajament mai mare.

Prin analiza SEO a competitorilor vom putea valorifica date si informatii precum: ce functioneaza si ce nu merge aplicat in domeniul tau, gasim punctele slabe si le speculam, gasim punctele forte si le adaptam pentru tine, prioritizam obiectivele de optimizare SEO, astfel incat acest proces sa fie benefic bugetului tau.

- ADfel Optimizare seo off page site -

  • Optimizare Google My Business
  • Strategie SEO Locala si Nationala
  • Strategie de Brand Content, Content Writing si linkuri interne
  • Redactare Advertoriale si Articole blog
  • Raportare lunara

optimizare seo local

Optimizarea SEO pentru Google My Business ajuta afacerile locale sa obtina vizibilitate mai buna si mai multa acuratete in cautarile organice.

Google My Business este o interfata care permite proprietarilor de afaceri locale sa modifice modul in care afacerea lor fizica, cu o minima prezenta online, sa fie afisata pe toate produsele si platformele Google, inclusiv cu acele pagini care au rezultate bune organice in SERP, recenzii ale clientilor si continut media.

Printre avantajele optimizarii SEO a contului tau de Google My Business pot fi enumerate mai multe beneficii, precum:

Informatii sumare. Actualizarea informatiilor sumare din sectiunile specifice ale Google My Business ofera acuratete privind informaiile despre prezenta companiei tale in mediul online, iar optimizarea seo a acestora va crea mai multa vizibilitate pe Google, inclusiv a celor ce cauta informatii privind aplicatii, produse sau servicii. Aici ai oportunitatea sa-ti actualizezi numele, adresa, numarul de telefon și detaliile specifice ale companiei, precum ar fi programul de lucru, exceptii ale programului in perioadele de sarbatoari, poti sugera intrebari frecvente si raspunsurile la acestea.

Vizibilitatea online. Daca optimizezi continutul contului tau de Google My Business, afacerea ta va avea mai multa relevanta in urma cautarilor si ai sanse mai mari pentru afisarea aplicatiei, produselor sau serviciilor pe care le oferi si, totodata, vei beneficia de mai multa vizibilitate pentru compania ta. Astfel, Google va avea mai multe informatii concrete pentru a putea sa clasifice site-ul tau si implicit vei avea mai multe afisari relevante pentru cautarile locale.

O prima impresie mai buna. Unul dintre cele mai mari avantaje ale optimizarii seo a serviciului Google My Business este ca vei putea incarca fotografii si videoclipuri, aratand astfel potentialilor clienti demonstratii, imagini din procesul de fabricatie sau prezentari de marketing, pentrue produse și servicii sau poti afișa magazinul fizic pentru a putea fi mai usor de reperat. Indiferent de ce vei alege, important este ca ai control complet asupra continutului media si vei putea face o prima impresie buna celor care te cauta pentru prima data.

Date analitice. Daca folosesti Google Analytics vei putea observa diverse statistici sau alte date de analiza comparativa, care iti vor arata exact cum, cand si din ce surse clientii tai ajung sa te gaseasca. Cu aceste date, vei putea optimiza campaniile de PPC pentru a imbunatati vizibilitatea online sau pentru a satisface nevoile unui anumit public tinta.

Oferte pentru produse, servicii sau rezervari. Daca te afli in industria de rezervarilor si a vanzarilor online, daca ti-ai optimizat seo contul de pe platforma Google My Business, afacerea ta va putea beneficia de posibilitatea de a propune si accepta rezervarile online. Este un serviciu gratuit si extrem de convenabil pentru clientii care cauta servicii pe Google, in special acelea cu program non-stop, precum ar fi cabinete veterinare sau magazine deschise in timpul noptii, pentru ca viitorii clienti nu vor trebui in niciun moment sa intre pe site sau sa caute alte informatii suplimendare pentru a ajunge la tine.

Recenzii. Recenziile primite de clientii care au fost mai mult sau mai putin multumiti de produsele sau serviciile oferite reprezinta un detaliu important, pe care ar fi bine sa il ai in vedere pentru a putea sprijini strategia de optimizare seo. Indiferent cat de buna este o campanie, cateva recenzii negative vor influenta multe decizii viitoare ale podentialilor clienti, inainte ca acestia sa apeleze la afacerea ta. Este bine sa privesti aceste recenzii ca fiind vocea clientilor si sa tratezi cu mare atentie acest aspect. Reputatia online este influentata in mod direct pozitiv sau negativ de recenziile primite.

strategie seo local national

Fiecare afacere online ar trebui sa aiba o strategie SEO locala daca doreste sa aiba vizibilitate in Google si sa nu piarda traficul organic din zona de interes, iar acest lucru este deosebit de important pentru intreprinderilor locale, care ar fi bine sa sa vizeze potentialii clienti din oras sau din regiunea unde isi desfasoara activitatea economica.

Prioritatea intreprinderilor locale este de a asigura pozitii de rang in primele locuri prin optimizare seo local pentru anumite regiuni. Asadar, este important sa iei in considerare optimizarea locala ca o modalitate eficienta de publicitate online, consolidant astfel primele pozitii in SERP.

Cand strategia SEO este facut corect, SEO local te poate ajuta sa generezi mai mult trafic de calitate, care poate duce la conversii prin apeluri telefonice, achizitia de produse sau servicii. Suplimentar, optimizarea locala te poate ajuta sa concurezi cu marile brand-uri, iar site-ul tau sa devina o competitie relevanta pentru acestea.

De asemenea, daca cuvintele cheie pe care le urmaresti sunt cautate in regiunea ta, atunci ai cu atat mai multe motive pentru care sa te diferentiezi de competitie si de acei termeni generali, obinand astfel o campanie seo cu rezultate bune si intr-un buget mai redus.

Daca afacerea locale are deja succes cu o campanie de optimizare SEO si beneficiezi de trafic, atunci este cazul sa iei in considerare dezvoltarea in alte regiuni sau chiar la nivel national. Trebuie sa stii ca este important sa pastrezi site-ul, dar este posibil ca strategia seo sa implice modificari de structura ale acestuia sau chiar sa iei in considerare dezvoltarea unui nou site, continuand strategia SEO locala pentru site-ul initial, astfel incat prezenta ta online sa isi mentina rezultatele.

Este foarte posibil ca rezultatele la nivel national sa apara cu intarziere sau sa intampini dificultati, dar vechiun site iti va permite derularea afacerii in continuare.

Pentru ca site-ul nou va viza cuvinte cheie cautate la nivel national, acestea pot fi foarte competitive și, din acest motiv, strategia de marketing pentru noul site este importanta.

Tehnicile de marketing, cum ar fi cele de marketing prin linkuri interne si content writing-ul sunt doua strategii adesea confundate. De fapt, marketing prin aplicarea strategiei de linkuri interne este procesul prin care se atrage traficul prin abordarea unor cuvinte cheie si a unor teme cautate, in timp ce content writing-ul este modul in care marketing prin linkuri interne este realizat.

In procesul de optimizare SEO se iau in considerare si acele cuvinte cheie care nu sunt tranzactionale, dar care aflate in zona informationala pot fi potrivite pentru blog-ul site-ului tau sau chiar pentru o strategie off page, iar atunci cand planul este dus la bun sfarsit, pagina web ofera valoare utilizatorilor, convertindu-i pe acestia din "cautatori de informatie" in potentiali clienti.

Articolele de blog, advertorialele sau comunicatele de presa sunt create astfel incat acestea sa contina cuvinte cheie si linkuri interne. Astfel traficul organic generat prin optimizare seo, va ajuta, in acelasi  timp, clientii nostrii si publicatiile.

In acest mod, utilizatorii online ajung intr-ul final pe platforma ta online pentru ca satisfaci nevoia lor curenta de informatie. In acest mod, exista sanse mult mai mari ca traficul generat sa fie convertit si sa te bucuri de dezvoltarea ta in mediul online.

Content writing-ul implica crearea de continut online care este conceput cu rolul de a satisface nevoile curente ale utilizatorilor si ghidarea acestora prin linkuri catre etapa finala a calatoriei, respectiv catre conversie.

Pentru ca strategia de marketing prin continut are ca scop atragerea de potentiali clienti, continutul creat trebui sa fie convingator, iar tematica trebuie sa respecte perspectiva dorita de catre client.

Prin Branded Content, continutul se caracterizeaza prin calitate, informatii relevante si valoroase pentru utilizatori si, nu in ultimul rand, sa stimuleze emotiile acestuia. Branded content este mai mult decat continut, el vorbeste despre valori si principii, pe care compania ta le promoveaza, si despre beneficiile si avantajele, pe care le poate avea un utilizator online, cand apeleaza la serviciile oferite sau cu ce se diferentiaza produsele tale.

Strategia seo prin branded content si content writing are ca scop vizibilitatea cuvintelor cheie prin optimizare seo, respectiv stadiul de constientizare al prezentei online a companiei, etapa luarii deciziilor si etapa calatoriei utilizatorului.

Stadiul de constientizare. De cele mai multe ori acesta se indeplineste continuu prin articole de blog, comunicatele de presa oficiale, abordari tematice pe site-uri de mare trafic sau interviurile cu o persoana din conducere companiei.

Luarea deciziilor. De cele mai multe ori oamenii inteleg problema cu care se confrunta. Prin optimizarea seo se face studiul cuvintelor care ofera o solutie utilizatorilor online si care pot include pe langa explicatiile scrise, ghiduri, continut media, imagini, video, documente PDF, infografice, inregistrari audio etc.

Etapa calatoriei. Acest stadiu este specific momentului in care persoanele intra in faza de decizie, dar inca nu sunt hotarati, iar datoria marketingului este sa ii ajute sa ia decizia potrivita spre conversie.

Cand doresti Optimizare SEO pentru site pentru o experienta buna a utilizatorului si rezultate in prima pagina Google, ne poti contacta aici.